• support@hungggry.nl
  • 026 - 202 204 5
  • 026 - 202 204 5
 

The Robin Hood of takeout and delivery

Hungggry is gratis en blijft gratis!

Waarom gratis?

Hungggry gratis? Dat klinkt te mooi om waar te zijn… Toch is dat niet zo! Wij doen nú de belofte dat de basis van Hungggry gratis is en dat ook blijft. Voor nu tot in de verre toekomst. Als betrokken softwarebouwers zien wij de gevolgen van de Coronacrisis om ons heen. Veel horeca sluit of stoeit met het goed inrichten van de thuisbezorging en/of afhaal.

Relaties van ons vroegen of wij konden helpen bij het opzetten van een bestelsysteem. Ons antwoord hierop is: Hungggry. Maar waarom zouden we ons bestelsysteem alleen maken voor onze relaties? Dan doen we het meteen voor iedere Nederlandse (horeca-)ondernemer!

 

Daarom gratis!

In deze uitdagende periode zien wij graag dat de horeca zoals wij deze kennen zo min mogelijk schade oploopt. We helpen ze graag deze periode door te komen door dingen 'anders' te doen. Zoals het toegankelijk aanbieden van bezorging of afhaal.

Er zitten geen addertjes onder het Hungggry-gras. Ons eerste doel met Hungggry is helpen vanuit onze kennis en kunde. Nu en in de toekomst. In de (verre) toekomst is het mogelijk dat we extra diensten en opties aan het systeem gaan toevoegen waarvoor we een vergoeding gaan vragen. Maar ook hierbij geldt: de basis van het bestelsysteem is en blijft gratis, gegarandeerd!

Hungggry Reviews

Als je het aan ons vraagt dan zijn we natuurlijk super AWESUM. Maar misschien moeten we dat toch maar aan de gebruikers van Hungggry overlaten. Hieronder zie je een aantal van die gebruikers aan het woord! 

  • Restaurant Rijnzicht
    Carolien van der Velde, Gastvrouw / Sommelier “Een snelle en directe uitbetaling was voor ons een belangrijke reden om over te stappen naar Hungggry”

    Voor ons afhaal- en bezorgconcept zochten we een online bestelsysteem dat direct uitbetaalt. Bij het vorige systeem waarmee we werkten, duurde dit namelijk standaard één week. Bij Hungggry gebeurt dit vrijwel direct. Verder is het product duidelijk, overzichtelijk en eenvoudig in het gebruik, zowel voor ons als voor de klant.

    Ook de duidelijke en persoonlijke communicatie bij het starten met Hungggry is ons goed bevallen. Binnen ons concept worden de bestellingen per dag doorgegeven aan de keuken en bereid. De uitgeprinte versie wordt aan de tas vastgemaakt en fungeert dan als ‘pakbon’. Wij zijn tevreden met het bestaande pakket en zijn benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden waar team Hungggry aan werkt.

  • Rebel Food & Bar
    Sigi van Doorn, Eigenaar “De bestelpagina is overzichtelijk, zonder poespas. Je plaatst je bestelling, kiest de gewenste bezorgtijd en klaar.”

    Via social media kwam ik Hungggry tegen. Op dat moment waren wij nog aan het twijfelen of we wilden werken met bezorging of takeaway-service. Bestaande systemen zijn vaak erg duur. Hungggry biedt ons een geweldige mogelijkheid om te experimenteren of de bezorgservice voor ons bedrijf werkt.

    Het bestelsysteem is gemakkelijk aan te passen en met teksten eigen te maken. Onze klanten bestellen via een link naar Hungggry op onze website. De bestelpagina is overzichtelijk, zonder poespas. Je plaatst je bestelling, kiest de gewenste bezorgtijd en klaar. Ondertussen hebben we al meerdere transacties gedaan. En dat werkt uitstekend via iDEAL.

    Ik beveel Hungggry zeker aan bij collega’s. Het systeem is eenvoudig, vertoont geen errors en bovenal kost het je niets. Dus alles wat je verkoopt, is ook daadwerkelijk voor jou!

  • Grand Cafe nr19
    Sam Meeuwsen, Eigenaresse “Binnen een paar minuten werd ik door ze gebeld. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk.”

    Via een artikel in De Gelderlander kwam ik uit bij Hungggry. Vooral het initiatief om de horeca in deze corona-tijd te helpen is top. We gebruiken Hungggry zowel voor bezorging als afhalen. We kunnen nu toch wat inkomsten creëren en samen door deze tijd heenkomen.

    We hadden in het begin even een probleempje met de installatie. Ik heb toen een mailtje gestuurd, binnen een paar minuten werd ik door ze gebeld. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk. Het probleem was zo verholpen, een dikke 10+. Ook onze klanten vinden Hungggry prettig en overzichtelijk. We krijgen mooie complimenten. Ze vinden het er netjes uitzien en waarderen het initiatief. Dus mijn tip is: maak een account en ga aan de slag!

Als je het aan ons vraagt dan zijn we natuurlijk super AWESUM. Maar misschien moeten we dat toch maar aan de gebruikers van Hungggry overlaten. Hieronder zie je een aantal van die gebruikers aan het woord! 

  • Rebel Food & Bar
    Sigi van Doorn, Eigenaar “De bestelpagina is overzichtelijk, zonder poespas. Je plaatst je bestelling, kiest de gewenste bezorgtijd en klaar.”

    Via social media kwam ik Hungggry tegen. Op dat moment waren wij nog aan het twijfelen of we wilden werken met bezorging of takeaway-service. Bestaande systemen zijn vaak erg duur. Hungggry biedt ons een geweldige mogelijkheid om te experimenteren of de bezorgservice voor ons bedrijf werkt.

    Het bestelsysteem is gemakkelijk aan te passen en met teksten eigen te maken. Onze klanten bestellen via een link naar Hungggry op onze website. De bestelpagina is overzichtelijk, zonder poespas. Je plaatst je bestelling, kiest de gewenste bezorgtijd en klaar. Ondertussen hebben we al meerdere transacties gedaan. En dat werkt uitstekend via iDEAL.

    Ik beveel Hungggry zeker aan bij collega’s. Het systeem is eenvoudig, vertoont geen errors en bovenal kost het je niets. Dus alles wat je verkoopt, is ook daadwerkelijk voor jou!

  • Restaurant Rijnzicht
    Carolien van der Velde, Gastvrouw / Sommelier “Een snelle en directe uitbetaling was voor ons een belangrijke reden om over te stappen naar Hungggry”

    Voor ons afhaal- en bezorgconcept zochten we een online bestelsysteem dat direct uitbetaalt. Bij het vorige systeem waarmee we werkten, duurde dit namelijk standaard één week. Bij Hungggry gebeurt dit vrijwel direct. Verder is het product duidelijk, overzichtelijk en eenvoudig in het gebruik, zowel voor ons als voor de klant.

    Ook de duidelijke en persoonlijke communicatie bij het starten met Hungggry is ons goed bevallen. Binnen ons concept worden de bestellingen per dag doorgegeven aan de keuken en bereid. De uitgeprinte versie wordt aan de tas vastgemaakt en fungeert dan als ‘pakbon’. Wij zijn tevreden met het bestaande pakket en zijn benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden waar team Hungggry aan werkt.

  • Grand Cafe nr19
    Sam Meeuwsen, Eigenaresse “Binnen een paar minuten werd ik door ze gebeld. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk.”

    Via een artikel in De Gelderlander kwam ik uit bij Hungggry. Vooral het initiatief om de horeca in deze corona-tijd te helpen is top. We gebruiken Hungggry zowel voor bezorging als afhalen. We kunnen nu toch wat inkomsten creëren en samen door deze tijd heenkomen.

    We hadden in het begin even een probleempje met de installatie. Ik heb toen een mailtje gestuurd, binnen een paar minuten werd ik door ze gebeld. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk. Het probleem was zo verholpen, een dikke 10+. Ook onze klanten vinden Hungggry prettig en overzichtelijk. We krijgen mooie complimenten. Ze vinden het er netjes uitzien en waarderen het initiatief. Dus mijn tip is: maak een account en ga aan de slag!

Ook beginnen met afhalen en bezorgen?

Vraag nu meteen kosteloos jouw Hungggry-account aan. Volg daarna ons stappenplan om snel je gratis Mollie-account aan te vragen en te configureren. Wees er snel bij: in de aanloopfase is er plek voor 100 bedrijven.

Ook beginnen met afhalen en bezorgen?