• support@hungggry.nl
  • 026 - 202 204 5
  • 026 - 202 204 5
 

Hungggry verder uitgelegd

Kenmerken Hungggry

Hungggry biedt veel gratis functionaliteiten die erg aantrekkelijk zijn voor afhaal- en bezorgrestaurants. Zo heeft Hungggry geen aansluitkosten, maandelijkse kosten en comissiekosten. Hungggry neemt een hoop zorgen weg, waardoor jij als ondernemer je kunt focussen op jouw klanten en de groei van jouw horecagelegenheid.

Heeft u nog andere tips en/of verbeterpunten? Neem dan gerust contact met ons op!

Configuratiemogelijkheden
Kun je menugangen (categoriën, secties) toevoegen?
Ja
Kun je zelf gerechten/artikelen toevoegen?
Ja
Kun je allergenen aangeven?
Nee, (komt eraan)
Bestelpagina personaliseren als restaurant
Ja
Kun je een omschrijving bij artikelen plaatsen?
Ja
Hungggry koppelen aan eigen website
Ja
Bezorging
Kan de klant een gewenste bezorgtijd aangeven?
Ja
Kan de klant een opmerking toevoegen?
Ja
Kan je als klant een klantprofiel aanmaken voor toekomstige bestellingen?
Nee, (komt eraan).
Zorgt Hungggry voor de bezorging?
Nee
Betaalmogelijkheden & kosten
Abonnementskosten
Nee
Commissiekosten per bestelling
Nee
Opstartkosten
Nee
Transactiekosten (Mollie)
€0,29 cent
Betaalmogelijkheden
iDeal
Online afrekenen
Ja
Bestellingsoverzicht
Ja
Welk betaalsysteem gebruikt Hungggry
Mollie
Eigen betaalsysteem koppelen
Nee
Contante betalingen accepteren
Nee

Hungggry Reviews

Als je het aan ons vraagt dan zijn we natuurlijk super AWESUM. Maar misschien moeten we dat toch maar aan de gebruikers van Hungggry overlaten. Hieronder zie je een aantal van die gebruikers aan het woord! 

  • Restaurant Rijnzicht
    Carolien van der Velde, Gastvrouw / Sommelier “Een snelle en directe uitbetaling was voor ons een belangrijke reden om over te stappen naar Hungggry”

    Voor ons afhaal- en bezorgconcept zochten we een online bestelsysteem dat direct uitbetaalt. Bij het vorige systeem waarmee we werkten, duurde dit namelijk standaard één week. Bij Hungggry gebeurt dit vrijwel direct. Verder is het product duidelijk, overzichtelijk en eenvoudig in het gebruik, zowel voor ons als voor de klant.

    Ook de duidelijke en persoonlijke communicatie bij het starten met Hungggry is ons goed bevallen. Binnen ons concept worden de bestellingen per dag doorgegeven aan de keuken en bereid. De uitgeprinte versie wordt aan de tas vastgemaakt en fungeert dan als ‘pakbon’. Wij zijn tevreden met het bestaande pakket en zijn benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden waar team Hungggry aan werkt.

  • Rebel Food & Bar
    Sigi van Doorn, Eigenaar “De bestelpagina is overzichtelijk, zonder poespas. Je plaatst je bestelling, kiest de gewenste bezorgtijd en klaar.”

    Via social media kwam ik Hungggry tegen. Op dat moment waren wij nog aan het twijfelen of we wilden werken met bezorging of takeaway-service. Bestaande systemen zijn vaak erg duur. Hungggry biedt ons een geweldige mogelijkheid om te experimenteren of de bezorgservice voor ons bedrijf werkt.

    Het bestelsysteem is gemakkelijk aan te passen en met teksten eigen te maken. Onze klanten bestellen via een link naar Hungggry op onze website. De bestelpagina is overzichtelijk, zonder poespas. Je plaatst je bestelling, kiest de gewenste bezorgtijd en klaar. Ondertussen hebben we al meerdere transacties gedaan. En dat werkt uitstekend via iDEAL.

    Ik beveel Hungggry zeker aan bij collega’s. Het systeem is eenvoudig, vertoont geen errors en bovenal kost het je niets. Dus alles wat je verkoopt, is ook daadwerkelijk voor jou!

  • Grand Cafe nr19
    Sam Meeuwsen, Eigenaresse “Binnen een paar minuten werd ik door ze gebeld. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk.”

    Via een artikel in De Gelderlander kwam ik uit bij Hungggry. Vooral het initiatief om de horeca in deze corona-tijd te helpen is top. We gebruiken Hungggry zowel voor bezorging als afhalen. We kunnen nu toch wat inkomsten creëren en samen door deze tijd heenkomen.

    We hadden in het begin even een probleempje met de installatie. Ik heb toen een mailtje gestuurd, binnen een paar minuten werd ik door ze gebeld. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk. Het probleem was zo verholpen, een dikke 10+. Ook onze klanten vinden Hungggry prettig en overzichtelijk. We krijgen mooie complimenten. Ze vinden het er netjes uitzien en waarderen het initiatief. Dus mijn tip is: maak een account en ga aan de slag!

Als je het aan ons vraagt dan zijn we natuurlijk super AWESUM. Maar misschien moeten we dat toch maar aan de gebruikers van Hungggry overlaten. Hieronder zie je een aantal van die gebruikers aan het woord! 

  • Rebel Food & Bar
    Sigi van Doorn, Eigenaar “De bestelpagina is overzichtelijk, zonder poespas. Je plaatst je bestelling, kiest de gewenste bezorgtijd en klaar.”

    Via social media kwam ik Hungggry tegen. Op dat moment waren wij nog aan het twijfelen of we wilden werken met bezorging of takeaway-service. Bestaande systemen zijn vaak erg duur. Hungggry biedt ons een geweldige mogelijkheid om te experimenteren of de bezorgservice voor ons bedrijf werkt.

    Het bestelsysteem is gemakkelijk aan te passen en met teksten eigen te maken. Onze klanten bestellen via een link naar Hungggry op onze website. De bestelpagina is overzichtelijk, zonder poespas. Je plaatst je bestelling, kiest de gewenste bezorgtijd en klaar. Ondertussen hebben we al meerdere transacties gedaan. En dat werkt uitstekend via iDEAL.

    Ik beveel Hungggry zeker aan bij collega’s. Het systeem is eenvoudig, vertoont geen errors en bovenal kost het je niets. Dus alles wat je verkoopt, is ook daadwerkelijk voor jou!

  • Restaurant Rijnzicht
    Carolien van der Velde, Gastvrouw / Sommelier “Een snelle en directe uitbetaling was voor ons een belangrijke reden om over te stappen naar Hungggry”

    Voor ons afhaal- en bezorgconcept zochten we een online bestelsysteem dat direct uitbetaalt. Bij het vorige systeem waarmee we werkten, duurde dit namelijk standaard één week. Bij Hungggry gebeurt dit vrijwel direct. Verder is het product duidelijk, overzichtelijk en eenvoudig in het gebruik, zowel voor ons als voor de klant.

    Ook de duidelijke en persoonlijke communicatie bij het starten met Hungggry is ons goed bevallen. Binnen ons concept worden de bestellingen per dag doorgegeven aan de keuken en bereid. De uitgeprinte versie wordt aan de tas vastgemaakt en fungeert dan als ‘pakbon’. Wij zijn tevreden met het bestaande pakket en zijn benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden waar team Hungggry aan werkt.

  • Grand Cafe nr19
    Sam Meeuwsen, Eigenaresse “Binnen een paar minuten werd ik door ze gebeld. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk.”

    Via een artikel in De Gelderlander kwam ik uit bij Hungggry. Vooral het initiatief om de horeca in deze corona-tijd te helpen is top. We gebruiken Hungggry zowel voor bezorging als afhalen. We kunnen nu toch wat inkomsten creëren en samen door deze tijd heenkomen.

    We hadden in het begin even een probleempje met de installatie. Ik heb toen een mailtje gestuurd, binnen een paar minuten werd ik door ze gebeld. Ze waren erg behulpzaam en vriendelijk. Het probleem was zo verholpen, een dikke 10+. Ook onze klanten vinden Hungggry prettig en overzichtelijk. We krijgen mooie complimenten. Ze vinden het er netjes uitzien en waarderen het initiatief. Dus mijn tip is: maak een account en ga aan de slag!

Ook beginnen met afhalen en bezorgen?

Vraag nu meteen kosteloos jouw Hungggry-account aan. Volg daarna ons stappenplan om snel je gratis Mollie-account aan te vragen en te configureren. Wees er snel bij: in de aanloopfase is er plek voor 100 bedrijven.

Ook beginnen met afhalen en bezorgen?